Sari la pagina principală

Achiziție și livrare produse

  • 24 iun. 2024

Am cules cele mai frecvente întrebări înainte de plasarea și livrarea comenzii ulterioare. Tu întrebi - noi răspundem.

Da, dacă bunurile nu au fost încă expediate din depozitul nostru. În caz contrar, anularea nu mai este posibilă.

Pentru a anula comanda, te rugăm să contactezi Departamentul nostru de servicii pentru clienți prin e-mail info@sanitino.ro. Vei avea nevoie de numărul comenzii pentru a identifica comanda ta. Prin urmare, cel mai simplu este să răspunzi la confirmarea comenzii, unde sunt furnizate toate informațiile necesare.

Metodele de plată disponibile la momentul actual: Card bancar - Poți plăti comanda în siguranță cu cardul. Acceptăm carduri sigla MasterCard și Visa. Comanda ta va fi expediată imediat (dacă este în stoc) după primirea plății.

Plata în avans (prin transfer bancar) - După finalizarea achiziției, îți vom trimite datele noastre bancare într-un e-mail distinct. Comanda ta va fi expediată imediat (dacă este în stoc) după primirea plății. Dacă, în termen de 7 zile, nu se efectuează transferul bancar, comanda ta va fi anulată automat.

Plata la livrare - Această opțiune este disponibilă pentru comenzi cu o valoare de cel mult 5000 lei. Comanda poate fi achitată prin numerar sau card bancar, la primirea transportului, la furnizorul de servicii de transport.

Pentru a simplifica identificarea paginii transportatorului, am pregătit pentru tine în e-mail-ul de expediere un link activ, la accesarea acestuia vei fi redirecționat pe site-ul transportatorului unde se va regăsi deja numărul de tracking și statusul acestuia.

În cazul în care achiziționezi mai multe articole cu termene de livrare diferite în cadrul unei comenzi, vom expedia întreaga comandă odată într-un singur transport. Prin urmare, data de livrare se bazează întotdeauna pe bunurile cu cel mai lung termen de livrare. Te vom contacta prin e-mail cu privire la expedierea transportului.

Da, toate produsele pe care le comercializăm sunt originale și de cea mai înaltă calitate.

Prețul transportului poate varia în funcție de fiecare produs pe care-l alegi, deoarece diferite articole pot avea nevoi diferite de ambalare și manipulare. De aceea, la momentul în care adaugi produsul în coșul de cumpărături, vei putea vizualiza suma finală care va include nu doar costul produsului în sine, ci și tariful de transport până la destinația finală. Este important să ai în vedere aceste detalii pentru a fi la curent cu costurile totale și pentru a evita orice neclarități în legătură cu prețul final al comenzii.

Din păcate, nu avem capacitatea de a avea toate produsele în stoc. În cazul în care articolul este listat ca „În stoc la furnizor”, te rugăm să te aștepți ca articolul tău să fie expediat de obicei în termen de 5 zile lucrătoare.

Suntem un magazin online, din păcate nu avem un showroom. Cu toate acestea, oferim vizualizare 3D pentru multe produse. Dacă un produs oferă vizualizare 3D, o poți găsi în galeria de imagini a produsului.

Pe site-urile web se găsesc uneori „aceleași produse” la prima vedere. În realitate, aceste produse diferă, de exemplu, în ceea ce privește componentele care sunt furnizate. Toate informațiile despre produse pot fi găsite întotdeauna în secțiunea Informații despre produse.

Dacă bunurile nu au fost expediate din depozitul nostru, da. Dacă bunurile au fost predate transportatorului, clientul poate contacta compania de transport pentru a aranja o schimbare a adresei sau a datei de livrare.

De exemplu, dacă prestezi un serviciu către o altă întreprindere situată într-o țară din UE, alta decât cea în care își are sediul întreprinderea ta, TVA-ul nu va apărea pe factură. Aceasta nu înseamnă că serviciul nu este supus TVA-ului, ci înseamnă că TVA-ul va fi contabilizat și plătit direct de către întreprinderea parteneră din cealaltă țară a UE. În mod similar, în cazul în care exporți mărfuri către o țară din afara UE, pe factura ta nu va figura TVA-ul. Cumpărătorul din țara terță va fi supus normelor de import din țara sa. Întrucât compania noastra are sediul în Republica Ceha, contabilizarea TVA-ului se face de către companie aici și nu în România, motiv pentru care nu se regăseste în facturile emise clienților.

Dacă prima comandă a fost efectuată înainte de crearea contului, este posibil ca aceasta sa nu fie vizibilă în lista comenzilor tale. Nu-ți face griji, dacă ai nevoie de informații sau asistență legate de această comandă, te rog să ne contactezi și vom fi bucuroși să te ajutăm cu orice detalii ai nevoie.

Codul poștal este o înșiruire de cifre și/sau litere atribuite unei anumite locații geografice. Firmele de curierat sortează coletele iar codul poștal este principala informație utilizată pentru trierea acestora. Un cod poștal corect face ca sortarea să fie mai rapidă și eficientă. Dacă vrei să fii sigur că pachetul expediat de tine sau de magazinul tău online va ajunge la destinatar rapid și în siguranță, asigură-te că ai furnizat adresa corectă, inclusiv codul poștal corect.

Timpul de livrare al comenzilor depinde de stocul produsului comandat, astfel încât, dacă produsele sunt disponibile, acestea sunt expediate imediat și ajung la destinație în termen de 3-4 zile lucrătoare. Pentru produsele care nu sunt în stoc, se indică întotdeauna un termen de livrare aproximativ la depozitul nostru.

În caz că nu ai primit pe e-mail factura finală atunci cel mai probabil ai introdus greșit adresa ta de e-mail. La secțiunea contact regăsești adresa noastră de e-mail, la fel și telefonul, unde vei putea solicita rectificarea adresei de e-mail sau eventual retirmiterea facturii pe o altă adresă activă.

Dacă ești un client înregistrat, vei vedea statusul comenzii tale după ce te-ai logat în secțiunea Comenzile mele - Status comandă. Clienții neînregistrați trebuie să contacteze Departamentul nostru de servicii pentru clienți.

În caz că nu ai primit pe mail confirmarea comenzii atunci cel mai probabil ai introdus greșit adresa ta de e-mail sau informația se regăsește în spam. La secțiunea contact regăsești adresa noastră de e-mail la fel și telefonul unde vei putea solicita rectificarea adresei de e-mail sau eventual retirmiterea confirmării pe o altă adresă activă.

La livrarea coletului nu vei avea posibilitate să verifici coletul din cauza timpului limitat a companiei de transport. Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor tale, îți oferim un termen de 2 zile pentru a verifica coletul după ce îl primești. Așadar, ai tot timpul necesar să te asiguri că totul este în ordine și să ne contactezi în cazul în care ai nevoie de asistență sau ai întrebări suplimentare.

Compania noastră, care operează un magazin online, este unul dintre cei mai mari vânzători de echipamente sanitare de pe piață. Scopul nostru este satisfacția clientului. Prețul produsului sau o reducere de la prețul recomandat este una dintre condițiile prealabile pentru scopul comunicat inițial.

Dacă transportatorul nu reușește să te găsească la adresa de livrare, expedierea va fi returnată la depozitul nostru. Înainte de returnare, expedierea este de obicei depozitată timp de câteva zile la depozitul transportatorului, de unde se poate ridica expedierea.

Dacă ai ales metoda de plată ”transfer bancar” atunci, doar după primirea plății în contul nostru, vei primi o confirmare de plată și comanda va fi procesată. Nu putem accelera procesarea acesteia în baza confirmării primite.

Din păcate, termenul de livrare este stabilit de transportator și nu îl putem influența în niciun fel. Îți recomandăm să contactezi direct transportatorul pentru detalii privind livrarea.

Sus